Rabia83 Sevdalinka_30 neden böyle bıraktım ben de anlamadım birden kestim sanırım psikolojik olarak gerek Yok artık diye düşündüm 😔
Tubaibrahim Rabia83 Allah razı olsun canım teşekkür ederim 🙏🏻 Sana da çok geçmiş olsun. Allah kimseye yaşatmasın. İsteyen herkesin kucağı dolsun
Rabia83 Rnhndkzn anladım şimdi kuzum .. hayırlısı hepimizin hakkında .. inşallah ben de bir gün Burada o güzel haberi paylaşırım
Hzr Sevdalinka_30 alh rzi olsun ben rabbme çok güveniom bu çocuda nasip etmedi ama ahirette beni begleyen 2 evladım var rabbm bu dünyada da beni anne yapcak bliom 🙏🏻🙏🏻