Esrayusuf Polo kuzum benimde 6 haftalıktı iki gün kanamam sürdü senin neden öyle sürmüş ben kontrole gittiğimde doktora dedim dedi ki operasyon güzel geçti o yüzden
Polo Esrayusuf ben kürtaj olmadım. Kendi kendine düştü. Dr a gittiğimde normal dedi. Benim rahmim ters. Anca toparlandı sanırım
Rabia83 Esrayusuf evet kuzum gördüm sancıyı çektim sonra ayaklarımı altıma topladım ağrım belki azalır diye ni anda geldi komple
Rabia83 GSevda allah razı olsun canım dediğin çok doğru kolu başı herşeyi çok netti komple düştü zaten
Rabia83 Rnhndkzn hemen mü kaldın hamile çok sevindim senin adına canım dua et bizim için de allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Rnhndkzn Rabia83 4 ay sonra bi kimyasal gebelik yaşadım ne yazık ki. Başıma o da gelince bıraktım doktorumda 4 ay temas yasağı koydu. 4 Aydan sonra ki ilk ilişkide hamile kalmışım. Allah sana da en kısa zamanda nasip etsin cnm
Rabia83 Sevdalinka_30 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım rabbiö isteyen herkese nasip Etsin bakalım benim dr um yarın ne diyecek
Rabia83 aysecam aklımdan çıkmıyor bazı şeyler ama sizlerle paylaştım rahatladım çok şükür hala programı silmiyorum bakıyorum öğreniyorum hayırlısı hakkımızda inşallah .. dikkat etmeye çalışıyorum yediğime içtiğine .. folik asiti bırakmıştım ama tekrar başlayayım o zaman
aysecam Rabia83 Zor bi süreç canım Ama derdi veren dermanıda veriyor elhamdulillah 🙏🏻 Sadece sabır Folik asiti kullanırsan iyi olur
Sevdalinka_30 Rabia83 kesinlikle devam et şakın bırakma ilaç değil çünkü yumurtalık ve Rahmi hazırlıyor o bebeğin için lütfen ihmal etme
Polo Rabia83 aynen öyle Ne geliyosa Allah tan geliyor Sağlıklı olsun tek. Sağlıklı bir bebek tutunuyor zaten :) Allah isteyen herkese evlat versin inş 💙
Hzr Şuan kürtj oldum ve yrm saat geçti üstünden hiç zmn kaybetme kzum doktora gt bn gce 3 den sbh 9 kdr ağrı çktm evde düşürim die yarısı düşmüz bbğin yrsı içmdeymiş sbh gldm doktor kanamn çok enfoksiyon olmamsı grek yoksa rahmine kdr alınır dedi. Çok şükür anlttm bn
Sevdalinka_30 Hzr oy çok geçmiş olsun Kuzum dikkatlice hareket et yorma kendini rabbim sana şifa ve sabır versin merak etme hepsi geçecek yavrunu da kucağına alacaksın unutma bu dediği mi