Teacherlla benim de aynı gen homozigot çıktı sonuçlarımız aynı. 1 boş gebelikten sonra yaptırdım testi, 2. gebelikte kan sulandırıcı iğne kullanmama rağmen kalbi durdu. şimdi 24+5 haftamdayım. 24 haftaya kadar iğne ve aspirin kullandım, sonra bir perinatoloji uzmanının videosunda mthfr geninde olan mutasyonlarda iğneye gerek yok dediğini duydum. Hem kendi doktoruma hem de prof. perinatoloğa sordum ikisi de evet bırakabilirsin sadece ecopirin 150 iç günde 1 dedi. eğer bebeğin hareketlerinde azalma hissedersen tekrar iğneye başlarsın dedi. En Son Salı Günü iğne oldum çarşambadan beri yapmıyorum sadece ecopirin 150 kullanıyorum şuanlık Bi sıkıntı yok çok şükür. Ayrıca kendi doktorum bebek ilk 3 ay kanından Besleniyor şuan kandan değil yediklerinden beslediği için bırakabilirsin demişti. Sen yine de kendi doktorunun dediğini dinle. Aktif folat ı da ihmal etme.