Teacherlla benimde mrhfr677 homozigot çıktı aynı gün iki farklı doktordan görüş aldım. Bir doktor oldukça önemli hamilelik olmadan coraspin kullanacaksın hamilelik boyuncada folik asit dedi. Bir diğeri ise perinatoloji uzmanıydı çok önemli değil folik asit emilimini engelleyen bir bozukluk yüksek doz folik asit başlayacağım dedi folidoce isimli ilacı verdi günde iki kez kullandım. Hamilelik olursa coraspin kullanacaksın dedi. Aynı gün iki farklı doktor iki farklı yorum. Ne yapacağımızı şaşırdık kimine göre çok önemli kimine göre önemsiz. Benim 7. haftada kaybettiğim iki bebeğim var. Belki kalp atımı hiç olmadan kaybettim tam sebep bile belli değil. Bu gendeki bozukluğun düşüğe sebep olmayacağını söylemişti tıbbi genetik bölümündeki doktor. Neden düşük yaptığımızı da açıklasalar bari