Fatos47- iyi düşünün iyi olsun inşallah 🤲🏻benim ilk gebeliğim 8 haftalıktı kalp durmasıyla sonlandı bizde bundan sınraki gebelik için eşimle genetik testlerimizi yaptık kan değerlerine flan hep baktırdık yani biz tüm tedbirleri aldık kısacası gebelik oluştu fetal de yaptırdık sonuç güzel temiz geldi nadir bi hastalık olduğu için bakılmıyomuş çoğu firmada 19.haftada gelişim geriliği fark edildi hemen amniyosentez yapıldı o 1 haftayı unutamam zaten 1 hafta içinde sonuçkar çıktı ve bize hiç seçenek sunulmadı direk gebeliği sonlandırdılar malesef Rabbim kimseye yaşatmasın çok zor hiç bi kelimeyle anlatamam şuan istiyoruz ama hep bi korku