Teacherlla değerleriniz normal benim 2-3 testimde hetero olmasına rağmen kimi doktor kullanmana gerek yok dedi özellikle devlette, özeldekiler önlem amaçlı verdiler kullanıyorum hala kan sulandırıcı aslında kullanmam gerekmiyor benim kayıplarım boş gebelik ve kalp durmasıydı genleri de temiz çıkmıştı, sadece nasip değilmiş o zaman 🥹 sizin de öyle olabilir herşeyin zamanı var sonuçta kayıplarınızda genetik bi faktör yok anladığım kadarıyla da doktorunuz kullandırtmayabilir ve sağlıklı bir gebeliğiniz de varmış allah bağışlasın