lizge_2 siz kötüye denk gelmişsiniz şu an devlet hastanesine gidiyorum İzmir gibi büyük bir şehirde doktorum ve asistanı inanılmaz ilgili ve güleryüzlü benim de 4 yaşında kızım var her gittiğimde ona kalem kâğıt veriyo doktorum ya da asistanı oyalansın diye, ilk gebeliğimde de başka bi şehirde medikal park hastanesine gidiyordum tek dertleri paraydı pandemi olduğu için özeli tercih etmiştim, her yer ve herkes aynı değil, Allah her zaman iyilerle karşılaştırsın🙏