lizge_2 ben Osmaniye deki doktorumdan cok memnunum. Devlet hastanesi ama doktorum özel gibi ilgileniyor. 5 yasinda kizim var disarida esim oldugu halde kızımı aliyor ve ekranda kardesini gösteriyor, kalp atışını dinletiyor. Allah razi olsun. Tatilde idim ve izmirde doktora gittim kontrol amacli kizimi almadi ve aksi davrandi. İste ikisi de doktor….