lizge_2 genelleme yapıp korkutmayın kimseyi durumu hiç olmayıp devlete gidenler var ki mesele hastane değil insanlık Antalya şehir hastanesine gidiyorum kontrollerimde bir kaç kez kızımı götürdüm kucağına alıp beraber baktılar kardeşine eşimi aldılar ebelerle tanışma fırsatım da dediğim gibi hastaneleri karalamayın mesleğini seven hakkıyla yapan bir sürü hekim hemşire de var devlette