lizge_2 kesinlikle katılıyorum. Vergisini fazla fazla ödeyipte bir tane imkanından faydalanamıyoruz, üzerine özel sağlık sigortası yapıp hem sigortaya hem hastaneye tekrar para veriyoruz. Suriyeli afgan filan olacaktık bak nasıl yararlanıyorduk bütün imkanlardan. Zorunlu kürtaj için özel hastaneden devlet hastanesine yönlendirildim haftam yasal sınırın üzerindeydi, yatışım yapıldı ayrı problem, hap veriyorlar hemşire takip edeceğine kendim takip edip gidip istiyorum saçma sapan, bir de wc de düşük yaptım gel bak gidiyorum yok sen yapmamışsındır diye beni oyalıyor diyorum ki ben daha önce doğum yaptım ne olduğunu biliyorum bebeğin teste gönderilmesi lazım gerizekalıya anlatır gibi anlatıp odaya zorla çağırıyorum sen git ben gelcem diye beni oyalıyor aptallar, bir de onun gelip alması gerekirken ay ben elleyemem siz halledin diyip çekip gitti, kayınvalidem arkamı topladı resmen kadın yazık. Çocuğum ateşli havale geçirdi acil müdahale için en yakın hastaneye gittik ordan da nöroloji doktorunun görmesi için mecbur devlet hastanelerini aradık, bizzat doktor kendisi aramasına rağmen bırakın ambulans göndermeyi yer yok diyip bizi almadılar, kendi imkanlarımızla götürdük müdahale edilmiş zaten ne istiyorsunuz biz buna bir şey yapamayız diyip ilgilenmediler, zaten suriyeli doluydu hastane, bizde Acıbadem’i arayıp geleceğimizi haber verdik kapıda bizi bekliyorlardı doktoru görünce o kadar ağlamıştım ki gerekli her şeyi yaptılar 4-5 gün hastanede kaldık. Ateşi günlerce düşmedi. Devlet hastanesine kalsaydık sonucu düşünmek dahi istemiyorum. Hatırladıkça çıldırıyorum hiç birine de hakkım helal değil zehir zıkkım olsun.