Seyda-06 pazartesi tekrar gitsem mi diyorum acaba yada abartmasam mı 😂 ikinci gebeliğim ama ilki ikisi yok insan aynı hisleri tekrar yaşadığı için nedense çok merak ediyor en önemlisi dediğim gibi sağlıklı olması ama bu heyecanın olması da çok normal gibi 😂 hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻