Ilgaz01 evet benimde eşiminde boyu uzun :) benim boyum 172 eşim 189 oğlum da var onun boyu normal normale göre uzun değil şimdide hamilelikte de Kerim’in çocukları çekmiş eşime boy olarak 😂onun oğlu aynı elim boy sima olarak 😂belimde erkektir bu sefer uzun boylu erkek ama içimden de inşallah kız diye geçiyor 😂ama sağlıklı olsun başta dileğim bu