miracsmom_ ben de suan 13. Haftadayım aslında cinsiyet belli olur ama yanılma payını düşünerek den bekliyoruz bide kendi aramızda cinsiyet partisi yapmayı düşünüyoruz oda bos gitsin istemiyorum 🥹🌸 kalbimde kız var onceliğim saglık ama eşim de bende o kadar kız istiyoruz ki bi oğlum var bide kızım olsun diye düşünüyorum tabiki nasip hayırlısı neyse o olsun Allah hayırlı evlatlar yetiştirmeyi nasip etsin hepimize en basta🧿 sağlıkla kucagınıza alırsınız inşallah