Ilgaz01 Btl0101 profil sizsiniz yine erkek galiba ama ben amatörce yorum yapıyorum kiz istiyorsanız üzülmeyin cikmayabilir
Ebraripekkk Ilgaz01 https://i.hizliresim.com/9dj1wot.jpg?_gl=1*shmnub*_ga*NTU2OTcwNDIuMTc0OTUzNTYwNQ..*_ga_M9ZRXYS2YN*czE3NTIwNzI3NjQkbzgkZzEkdDE3NTIwNzI4OTkkajQkbDAkaDA. Banada bakabilir misiniz rica etsem 🤍
Ilgaz01 Ebraripekkk resim acayip kötü ışığı yollamış kafatası kemiği görünüyor bütün kemiği Down sendromu yok cinsiyet anlayamadim
Ilgaz01 Ervahayal ailenizde koca kafalı değilseniz kemik yapısı ve koca kafa erkek gibi gelişimi yerleri yazmıyor kapali ona yorum yapamadım çocuklarınız iri olur mu
Btl0101 Ilgaz01 teşekür ederim 1 kız 1 oğlum var 🌸🥰 sağlıklı olsunda niyetim 2 kız kardeş olsunlar ama rabbim ne nasip ederse artık 🥰🌸
Ebraripekkk Ilgaz01 ben anlamadım Down sendromu mu yani demek istediğiniz doktor herşey çok iyi gelişimi 4 gün önde demişti
Asli12_ Ilgaz01 https://imgyukle.com/i/C6KEnQ Canım banada tahminde bulunur musunız? 14 haftalıkken %80 kız dedin sonra 18 haftalıkken erkek dendi sonra eşim gğvenemedi başka bi doktora gittik oda kız dedi