Ilgaz01 içini dökmen çok doğru çünkü hissettiklerimizi yalanlayamayız 🌸 evet onları da anlamaya çalışıyorum herkes kız erkek belki tatmak ister ama Allah sağlıktan etmesin en önemlisi bu hangi evlat ayrılır ki kızı erkeği ayrılsın inşallah artık herkesin gönlüne göre olur artık ne diyelim 😂 evet benim eşim de mesela kız çocuklarına çok düşkün ama sağlıklı olsun gerisi hiç önemli değil hepsi canımızın bir parçası 🌸 allahım kötü günlerini bize hiç göstermesin 🙏🏻