H_M_ ben hiç öyle farkli ölçümle karşılaşmadım ki farklı ölçse bile yükselmesi lazım hadi farklı ölçtü diyelim düşük çıkmaz 17 ise farklı ölçtüğünü saysak 20 küsur çıksın düşük çıkmaz çünkü beta sende neyse o çıkar inşallah gebesindir yani bunları seni üzmek için demedim olasılık olarak söyledim inşallah sağlıklı artışa geçer 🥰