anneolmakneguzel_ H_M_ yerleşme kanaması olabilir canım. Yoğun kanama olmadığı sürece, cok kanarsa doktora git. Kardeşimde arkadaşlarımda lekenmeler yaşadı ama gercek kanama olmadığı için süreç drvam etti, takıp et