gebelk ayy inşallah 🫠 yumurtlama günlerini değerlendirdik biz, normalde regle 1 hafta kala lekelenmem başlardı, göğüslerim ağrırdı o da yok bir de bu ay aşırı belim ağrıyor ki ben pek bel ağrısı yaşamazdım, ara ara kısa süreli tek taraflı kasık ağrım oluyor. Kendime de söz vermiştim gecikme olana kadar test yok diye ama dayanamadım silik çizgiyi gördüm ama yalancı pozitif olmasından korkuyorum