gnkz imraniko Ben 1 senedir korunmuyorum. Ilk bir kac ay heves ettim baktim tutmadi saldım hiç ilgilenmedim sonuç hala bekliyorum.. Bu ay ovulasyon testiyle denedim inşallah tutar🤲
Ege_annesi [silindi] geçen ay takip etmiştim de bu ay takip etmedim ama ovülasyon günlerinde beraber oldum bakalım inşallah sanki karnım ağrıyor böyle şişkinlik var kasıklarda ağrı var bilmiyorum bakalım inşallah olur ya iyi haberlerle
Cokistersengelerbence Mavimsimavi benim normalde 6sı ama erken yumurtladım bu ay belki öne çekilebilir.
47Umudum47 gebelk bende tam bir sene oldu her seferinde birdi olmadı ilk çocuğumda tek yumurta ilk tedavile ile hamile kaldım ondan sonra 6 senedir olmuyor maalesef sizinde inşallah olur tek yumurta yetiyor zaten ben şimdilik hiç bir belirti yaşamıyorum akıntı bile görmedim
rosse16 Pazartesi şeffaf jel akıntı gördüm değerlendirdik yumurtlamayla ilgisi var diyorlar doğru mudur ben de bat 6 gözüküyor
fatmanur3824 Cokistersengelerbence çatlamayı falan nasıl anlıyorsunuz testle mi benim de bat 5 Ağustos ilk defa korunmasız denedik uygulamada yumurtlama günü bugün olarak gösteriyor benim
fatmanur3824 Benimde 5 i bana da dua edin inşallah hepimizin olur hayırlısıyla çok heyecanlıyım yaaaa hemen zaman geçsin ve test yapayım istiyorum😂
Babyaa Kızlar ya ben ilk defa ovülasyon testi denedim 20sinde pik oldu 19-20-21ini değerlendirdim şimdi kasıklarıma ağrı giriyor arada bir bide göğüslerimde büyüme var belirti olabilir mi çok erken daha ama 4 ağustos bat
cizgilidefter Babyaa bir kişi daha aynı tarihlerde heyecanlı anne adayı. Piklerimiz aynı, bat tarihimiz de. Bende kasık ağrısı yok 😞 test yapsak mı yine de ben de kararsızıımm