Busyusad 1-2 oynamasi cok normal ben ilk gebeligimi ( kimyasal olan ) adetten 20.günden sonra beta görmüstüm yine gidip kan vermeyi düsünüyorum 28-29 gibi 🥹 ama korkuyorum cok yine ilk gebeligimde biraz bulanti cekmistim ve gercekten döllenme sirasindaydi herseyi hissediyorum vucudum baya hassas mis sonra bulantim gitti 5-6 gün sonra Beta 11 cikmisti