Silakadir14 kimseyi dinleme. Takipli olduğunuz yerde bebeğinin kilosu ölçülüyordur ebeniz yeterli kilo almıyorsa sizi bu konuda uyarır ve bilgilendirir zaten. Bebeğinizi sık sık emzirin biberonla da vermeyin o zaman da meme reddi yaşanır. Çünkü biberondan gelen süte harcadığı efor, memeden emdiği süte harcadığı efordan daha az. Bundan dolagı biberona alışma ihtimali yüksek. Ayrıca sizdeki stres de bebeği etkiler. Gazı varsa bu da emmesine engeldir. Sen bıkmadan usanmadan emzirmeye devam et ve dediğim gibi kimseyi de dinleme. Bol su iç, bol bol da dinlen. Eğer içinde sütün yetmiyor hissi varsa ebenizle görüşün bu konuyu, o en doğru bilgiyi verir size