Silakadir14 öncelikle sakin ve sabırlı ol canım bende çok üzülmüştüm çok sıkıntı çekmiştim ama ona rağmen mama vermedim göğüs ucun küçük ememiyor tutamıyor falan filan kimseyi duyma sağlıklı emzirmede ztn ucunu değil kahverengi yeri tutması gerekiyor. Sakin kal kucağına al gezinerek dikkatini çekecek şekilde ninni olur şarkı olur ne bileyim ilahi olur söyle oda sakinleşiyor ztn sonra kahverengi kısmı makas tarzı tutarak değilde baş parmak göğüs üzerinde diğer 4 parmak göğüs altına gelecek şekilde tutarak öyle ver ağzına ben günlerce gece gündür buz şekilde emzirdim sonrasında alıştı 2 yaşına kadarda emdi. Bana amaann yeni yeni icatlar derlerdi görenler yapacak bişey yok eğer pes edip mama vermiş olsaydım öyle uğraşmayacaktım ama pes etmedim. Kimin ne düşündüğüylede ilgilenmedim.