bebegimmzgl aynı şeyi yaşadım desem en ufak aranmasında aç doymuyor diye diye başımı yediler şuanda bile hala aynı şeyleri yaşıyorum çocuk kilo almıyor neden zayıf yok neden böyle diyorlar mama ver birşey olmaz dediler kalktım verdim biberon meme reddi oldu artık biberona alıştı memeyi tutmuyor kesinlikle size tavsiyem kimseyi dinlemeyin hiç kimse yi ben oğlumdan oldum onlar yüzünden şuan savaş veriyorum tutsun diye daha çok küçük çünkü en azından 6 ay tutsa keşke dinlemeyin kimseyi