esraayyyyyyyycoo bende çok korkuyorum hayatımda hiç ameliyat olmadım ister istemez insan korkuyor herşeyin ilki cidden endişe ettiriyor insana.
Yenibirannee beren50 hayır hiç büyütme bende aksine aşırı iyi geçicek diye girdim gerçekten çokta güzel geçti kendi kendini motive et hep. zaten bebeğinin ağlamasını duyunca o pamuk tenine değince emin ol ondan başka birşey düşünmeyeceksin 🌸🌸
Ceydaaas1 Damla_g28 evet insan ayağa kalkıyor ben evimi supurdum bebegei hastanehe gotjrdu.m ütü yaptım ama canımin açısından ağlayarak ne zaman geçiyor acaba bu ağrılar
Damla_g28 beren50 katlanilmayacak bı ağrı değil canom ben doğum yapalı 18 gün oldu bugün 3ncü gün ayaktaydim
Daisyy000 beren50 12saatte bir ağrı kesici iğne yapıldı. İlk saatler ağrım hafifliyordu sonra şiddetli ağrıyordu…
Ayseyldz07 Damla_g28 sanmıyorum canım dün doktora gittim şarkılarımı açtı ultrasonla baktı güzel dedi alıcam felan demedi bende de küçücük siyah birsey gözüküyor ama bilemedim.
Ceydaaas1 Damla_g28 5 tane parol icebilrisin dedi içiyorum ama ayağa kalktığımda kaynar su dokulmis gibi yanıyor ağrıyor o bolgem