beren50 dikiş hastanede çok az ağrıyor devamlı ağrı kesici yapıyorlar yapmazlarsa da siz isteyin. karında gaz sancısı oluyor o da gaz çıkardıkça rahatlıyorsunuz. Ama eve gelip de bebekle uğraşmaya gelince zorlandım açıkçası bebeği uzanıp kaldıramadım sürekli birilerinden yardım istemek zor geldi. Öne ya da geriye eğilip emzirmeye çalışmaktan da belim çok ağrıdı. Bugün 6. Günüm sadece oturup kalkarken bi ağrı var. Gaz sancısı da geçti bel ağrım da emzirmeyi yavaş yavaş çözdüğüm için düzeldi sayılır