Kızlar selam ben kendi ağdamı hep kendim yapıyorum, kuaföre gitmeyi sevmiyorum. Ağda makinem falan var yıllardır hep böyleydi. En son 2 hafta önce ağda yaptım şu an 34. Haftadayım. Karnım büyüyünce yapmak o kadar zor oldu ki, elim ulaşmıyor , göbeğimden dolayı rahat edemedim alırken , çok çok yorucuydu. İşte doğuma yakın yine alacağım bi şekilde.
Göbeğimde de tüyler çıktı maalesef ama ellemedim , makasla kısaltıyorum genel olarak. Bence dokunmamak lazım , çünkü jilet ağda o bölgeyi daha da tüylü hale getirebilir.