dunyamyavrularim12 mama26 yok çok tüy çıktı almıyorum çünkü gebelikten dolayı olan tüyler olduğu için doğumdan sonra dökülüyormuş diyorlar . Eğer ağdayla alırsam hep gelir bence sizde almayın kalsın