Bsygt95 artms 2 gün embriyosu evet canım kaliteyi sordugumda transfer sırasında embryolog başıma gelmişti orta kaliteli güzel dedi sadece embriyoyu deldim daha rahat tutunsun diye dediğini hatırlıyorum bu arada transferden sonra hiç belirtim yoktu gebelik testinde bile çıkmadı doğru dürüst umudum yoktu tavsiyem belirti arama birde beslenmene çok ama çok dikkat et bol protein ye ben hergün yedim süt yoğurt bol bol tüket beslenme yle bugünlere geldigime çok eminim pazartesi dogumum var kızımın kilosu da yerinde özet kendine iyi bakarsan oda kendine iyi bakar .:)
Deletedmom_298 artms aradılar 1 tane 2bb kalite dondurmuşlar embriyolog orta kalite dedi doktor iyi kalite dedi. Görüşmeye gittim bizim merkezimiz çok detaylı bakıyor başka merkez bu embriyoya iyi bir not verir dedi. Başka merkezde aa bile verirler dedi. Bir tanede bc var onu yanına koyup dondurdular.
Deletedmom_298 Antalya tüp bebek merkezi instagramda gebelik haberi verirken hangi kalitede tuttuğunu da yazıyor o kadar çok var ki tutan ümidimizi kesmeyelim, sayfayı bi inceleyin bana iyi geldi 🌺🌺
Semacdrc artms seni çok iyi anlıyorum bende teste bakmaya gücüm yoktu rabbim şükürler olsun ki onu bana evlat olarak nasip etti eşinle bakmaya çalış test sonucuna tek bakma canım en azından yanında eşin olur rabbim sanada nasip eder tez vakitte inşallah tutunmuştur
artms Semacdrc kaçıncı gün embryosu idi. Bende eşimle bakarım bugünden aslında test yapmak istiyorum sonra korkuyorum
artms Bsygt95 bende hiç belirti aramıyorum ya saldım resmen. Doktor orta kalite dedi embryolog düşük dedi anlamadım onu da. Beslenme çok önemli evet. Yarın kan vercem ama nasıl vercem hiç bilmiyorum. Sen de sağ salim kızına kavuşursun inşallah 🌸
Bsygt95 artms çok teşekkür ederim inşallah 88 le ögrendim beta hcgmi düşük olursa değerin korkma yükseliyor
artms Bsygt95 bana iki tane transfer ettiler bı de 😌 ama doktor orta kalite dedi embryolog düşük dedi artık Allah büyük 🤲
artms Kizlar degerim 2.49 çıktı doktor ara değer tutunma olmuş aslinda ama devam etmesi lazım cuma tekrar test ver dedi. Kafam allak bullak oldu 😕
Deletedmom_298 artms normalde betalarınız kaç çıkıyordu hatırlıyor musunuz? İnşallah tutunmuştur ya 🙏🙏