Deletedmom_298 artms dondurulmuş transfer için gelişimlerini bekliyoruz ilk aradığında yumurtaların biraz kalitesiz dedi 3. Gün ben aradım bazıları günü ile uyumlu bazıları değil bakıcaz bekliyoruz dedi
artms Deletedmom_298 bana da öyle söylendi 11 tane yumurta toplandi. Ciddi bozukluklar var yumurtalarda dedi. Senin embryolar kaçınci günunde oluyo o zmaan
artms Deletedmom_298 forumlarda bir kız önerdi sonra kendim arastrdim. Benden ilk kez 11 yumurta toplandı 4-5 toplanıyordu çok umutluydum. Öncesinde prp ekzozom yaptırdim kalitesi için. Önceki demelerde de 3.gune kadar gitti. Ama bu denli kalitesiz olmasını hiç beklemiyodum şok oldum
Deletedmom_298 Bende beklemiyordum bi hayli şaşırdım şoka uğradım, siz Gonalf ı kaç doz uygulamıştınız
artms Deletedmom_298 başta 200 sonra 225 bnm başta yedi yumurtam vardı sonra biraz daha iğne kullandirdi 11 e çıkmış 6 Sina işlem yapıldı. Ama sizin 4. Güne kadar falan geldiyse yine iyi bana göre. Kaç yaşındasiniz
Deletedmom_298 Ben 325 kullandım benim için baya yüksek bi değer sebebini bilmiyorum çünkü herşeyimin normal olduğunu söylemişti, doğal gebelik için beklememizi de söylemişti erkek faktörü olduğu için kararı bize bıraktı ben o yüzden şaşırdım
artms Deletedmom_298 anladım sor bakalım. Yarın ararlar heralde seni. Bir ay sonra mı transfer yapcak bana taze yapti
Deletedmom_298 artms evet adet olunca çağırdı benim kan değerlerim uygun çıkmadı başta taze düşünüyordu. Sizin uygun mu çıktı yoksa ani bi karar mı oldu
Deletedmom_298 artms aradılar 1 tane 2bb kalite dondurmuşlar embriyolog orta kalite dedi doktor iyi kalite dedi. Görüşmeye gittim bizim merkezimiz çok detaylı bakıyor başka merkez bu embriyoya iyi bir not verir dedi. Başka merkezde aa bile verirler dedi. Bir tanede bc var onu yanına koyup dondurdular.