Tospik Milos hmm biliyorum yılmaz beyi canım en kısa zamanda tekrar hamile kalırsın inşallah Yılmaz bey iyi bir Dr bende sevgiye gidiyorum uğur ekinci ye
Milos Tospik bende ona gidiyodum cok da iyi bi doktor kurtajimi yilmaz bey yaptigi icin ona devam ediyorum hayirlisi bakalim sagaol bu arada ☺
Sarem Mervepolat kuzum bol bol dua et benim dualarımda hep sizler varsınız. Benimde şuan dua etmekten başka çarem yok
Esba2019 Canım mesajları okudum öncelikle hayırlı olsun Rabbim kucağına aldığın günleri de göstersin 🙏 Bende adetimden 4 gün geçmesine rağmen kan sonucumda 161 çıktı ve doktor boş gebelik olabilir kürtaj olabilir dedi 2 gün sonra yine gel dedi o 2 günde hiç düşünmedim bana evladımı nasip eden Rabbim ona sağlık versin diye dua ettim ve 2 gün sonra beta hcg 556 çıktı ve herşey yolunda dedi doktorum geç döllenme olmuş o yüzden ilk beta hcg düşük çıkmış, çok şükür şuanda 26+2 haftalık olduk bile🙏 Sende Allaha sığın ve nolur hep güzel düşün🙏 Hayırlı güzel haberlerini bekliyoruz inşallah 😊🙏
Sarem Esba2019 ahh canım ne güzel demissin 😍 Allah bin kere razı olsun senden. Her an dua ediyorum Rabbim nasip eder inşallah 🤲. Hayırlı doğumların olur inşAllah 😍
Esba2019 Sarem amin canım benim Allah senden de razı olsun tanımadan görmeden dualarımıza katıyoruz ya birbirimizi ne mutlu bize şükürler olsun 🙏😍❤
Sarem Mervetepe Mrveozgnn Mervetepe Kızlar bilirsiniz düşüğüm vardı benim birde kimyasalım o yüzden pazartesi doktoruma gittim. Genetik tahlillerim çıkmadıgı için tedbir amaçlı kan sulandırıcı igne verdi göbekten. Betaya baktırmadım henüz doktor 3 martta baktıralım dedi ama ben baktırmıyıcam regli falan olmazssam. Adetimde 2 gün geçti canolar. Şuan 3+5 olarak görünüyoruz. Zaten testi adetim 4 gün falan varken yapmıştım 😍
Mrveozgnn Kızlar bende gebe kalmak için uğraşanlardanım bişey sormak istiyorum size belki saçmalama diyebilirsiniz ama bir umut işte benimki belki aynı şeyi yaşayan biri vardır dün çok rahatsızdım hastaneye gittim acile doktor film çektirmemi söyledi bende gebelik düşündüğümü o yüzden ne olur ne olmaz diye çektirmek istemediğini söyleyince o zaman beta bakalım dedi beta sonucum 1.96 çıktı ama adet tarihime daha 10 gün var acaba daha çok yeni de ondan mı değer böyle çıktı yoksa yokta ben mi abartıyorum böyle bişey yaşayıp sonrada değeri yükselen var mı hiç olmasa sıfırlı (0) lı bir değer çıkardı diye düşünüyorum sizce ?
DlstM Mrveozgnn Hayırlısı olsn inşAllah Allah hepimiizn bebişini sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻😍
Mervetepe Mrveozgnn olabilir tabiki daha adetine cok var benim aylardır 0.00 cıkardı adetime 5 günüm varken yani dün 33.20 cıktı iki günde bir iki katı olduğu icin üç dört gün sonra tekrar kan verirseniz belli olur umarım hamilesinizdir
Mrveozgnn DlstM valla bebiş var mı bilmiyorum ama inş sağlıklı ve hayırlı bir evlat bağışlar rabbim 🙏🏻
DlstM Mrveozgnn inşAllah 🙏🏻🙏🏻 Güzel haberlerini bekliyrm olmasada denemeye devam bu arada ne kadrlık evlisn
DlstM Bnce vardır yani ümitlendirmk istemem tabikide şimdi değilsn bile illaki Allah nasip eder inşAllah olur ama daha 10 gün var diyosun yani normal olabilir değer sn dua et sabırlı ol ve asla ümidini kaybwtme heycanınıda
Mrveozgnn DlstM 1.5 yıllık evliyim üç ay önce kürtaj oldum üç aylık bebeğim vardı kalbi durdu iki Aydın tekrar deneyip istiyoruz ama tık yok bakalım inş bu değer yükselir de daha fazla uğraşmamıza gerek kalmaz 😞🙏🏻
Sarem Mrveozgnn kuzum sana çok geçmiş olsun. 10 gün zaten bebegin yerleşmesi falan olan bi süre yani çok erken. Ben bol su içtim bu ay sende suyu dene. Saglıgın için en azından. İnşallah hayırlı haberler alırsın kuzummm dualarım hepinizle 🤲