Sarem Ggggggggggg amin kuzum. Ben 3 ay ovulasyon yaptım ve adetten 7 gün sonra yada 5 gün sonra yumurtlama gördüm. Kendi tahminime göre bu ay yumurtlamadan 11 gün geçti o zaman ögrendim
Ggggggggggg Sarem ben ovulasyonu takip edemedim hiç aldım ama sonra da bu aykiler bozuk çıktı kaldı zaten. Bugün adat olmazsam önce evde kendim mi test yapsam direk kana mı gitsem ne dersiniz 🤷🏻♀️
Lee Sarem ben hiç beta ölçtürmedim 6 haftalıkken gittim doktora direk bebeği gördü gerek bile duymadı
Sarem Ggggggggggg sen test yap kuzu olmazssan zaten vardır inşallah 😍🤲 bana haber et dua edicem sana.
Ggggggggggg Sarem bugün geçen yarın herhalde üç dört tane gebelik testini stoklcam 😂 çok sağıl kuzum ben de sana edicim inşallah hamileyizdir de sağlıkla kucağımıza almak nasip olur 🙏🏻🙏🏻
Mervezngn Sarem bende 11.22 bi değerle öğrenmiştim hamile olduğumu zamanla arttı suan 8. Haftadayım inşallah sağlıcakla doğururuz 😊
Sarem Ggggggggggg aminnn kuzum aminnn inşallah hayırlı haberler alırız çook dua ettim namazda bize çook 🤲
Gkhnm97 Sarem canmm hayirli olsun bebisin rabbim kucagina almayi nasip etsin seni postlardan biliyorum cok sevindim senin adina 💕🙏🙏bizlerede dua et bizmkilerde gelsin artk 😞
Ggggggggggg Sarem Allah kabul etsin kuzum inşallah 🙏🏻 Meryem suresini okudum bende çok kişi yazmıştı burda yine okucam bugün senin içinde dua edicem 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Sarem Gkhnm97 kuzum sanada dua ederim Rabbim kucaklarımızı boş birakmasın Allahım imtihanımızı kolay eylesin. Çok saol Allah bin kere razı olsun 🤲
Sarem Ggggggggggg bende okuyucam meryem suresini bu adara adım seda kuzum ismimle dua edermisin senden rica etsem
Tospik Milos hmm biliyorum yılmaz beyi canım en kısa zamanda tekrar hamile kalırsın inşallah Yılmaz bey iyi bir Dr bende sevgiye gidiyorum uğur ekinci ye
Mervepolat Sarem ayni durumdayiz benimde ilk bebegim kurtajla alindi suan bende senin gibi gebe oldugumu ogrendim cok minik daha adetten once ogrendim ama cok korkuyorum yine bisey olacak diye
Sarem Mervepolat kuzum bol bol dua et benim dualarımda hep sizler varsınız. Benimde şuan dua etmekten başka çarem yok