Mervetepe Mrveozgnn olabilir tabiki daha adetine cok var benim aylardır 0.00 cıkardı adetime 5 günüm varken yani dün 33.20 cıktı iki günde bir iki katı olduğu icin üç dört gün sonra tekrar kan verirseniz belli olur umarım hamilesinizdir
Mrveozgnn Mervetepe inş benim ki de yükselir ya bekliyorum iki üç gün sonra tekrar verim diye düşünüyorum ama bakalım 😞🙏🏻
Sarem Mervetepe Mrveozgnn Mervetepe Kızlar bilirsiniz düşüğüm vardı benim birde kimyasalım o yüzden pazartesi doktoruma gittim. Genetik tahlillerim çıkmadıgı için tedbir amaçlı kan sulandırıcı igne verdi göbekten. Betaya baktırmadım henüz doktor 3 martta baktıralım dedi ama ben baktırmıyıcam regli falan olmazssam. Adetimde 2 gün geçti canolar. Şuan 3+5 olarak görünüyoruz. Zaten testi adetim 4 gün falan varken yapmıştım 😍
Sarem Mrveozgnn kuzum sana çok geçmiş olsun. 10 gün zaten bebegin yerleşmesi falan olan bi süre yani çok erken. Ben bol su içtim bu ay sende suyu dene. Saglıgın için en azından. İnşallah hayırlı haberler alırsın kuzummm dualarım hepinizle 🤲
Mrveozgnn Sarem öylemi derecesi neymiş peki yani sadece hap mı verecek doktorun kan sulandırı yoksa iğne mi verecekmiş ?