susaMom_ Ncyncy Canım sistit galiba şuan ki akıntımda neden değişiklik yaptı bilmiyorum daha öncede sistit olmuştum bugün gittim idrarda ki sonuçta enfeksiyon pozitif antibiyotik vs vermedi daha sadece sirkeli suyla yıka dedi sonucu görmeden
susaMom_ Talentedmom Probiyotik alayım canım teşekkür ederim mantar değilim sanırım sürüntü almadı ama idrara göre enfeksiyon pozitif görünüyor
Talentedmom susaMom_ bana doktorum antibiyotik kullanımı yararlı bakterileri de öldürdüğü için oluyor demişti probiyotik zararlı değilmiş içebilirsin sıkıntın olmuyormuş
ikimelekannesi___ Mervegezginci12 napcan bilmiyorum doktor bir ara bana yine geçmezse batikolle vajinal yıkama yaparız demişti o nasıl bişey hiç bilmiyorum ama pek cesaretim yok
Mervegezginci12 ikimelekannesi___ bilmiyorum ben bugün gittim fitil ve toz verdi bakalım kullanacak bugün
susaMom_ Talentedmom probiyotik gerekli oluyor zaten midemizde bozuluyor gebelikte cidden bu gebeliğimde daha hızlı bozuldu hatta probiyotik içeren vitamin önermişti bir önce ki doktor sanırım onu da alıcam 🥹
sibelipek3101 susaMom_ ben de de oluyrodu ilacalrda fayda etmiyridu bol su tuket Nikola yagk iyiymiş ama hamileler kullanabiliyor mu onu bilgiyltum niola
susaMom_ Talentedmom Şimdi herşeyi kafama göre kullanmak istemiyorum bu sefer devlete gittiğim için biraz aceleci davranıyorlar çok soramıyorum da bir ara özele gidip soracağım
ikimelekannesi___ Mervegezginci12 bende bugün birdaha gittim toz hap ve fitil verdi tekrar kullanmaya başlayacağım inşAllh geçer ikimizinki de
Sumeyyetopal25 ikimelekannesi___ bende aynı bu durumdayım fitil kullandım antibiyotik kullandım kaç krem değiştim ama banamısın demiyor bu kadar kaşınamaz yani ya içi yara artık ve aşırı akıntı oluyor ilk gebeliğimde hiç görmedim böyle abartısız 10 u geçiyor iç çamaşır değişmem artık çare bulamıyorum tuzlu sıcak suya oturuyorum beni o an rahatlatıyor
ikimelekannesi___ Sumeyyetopal25 vallahi çok haklısın ben bide günlük ped de kullanmaya devam ediyorum çünkü öbür türlü olmuyor gerçekten