Talentedmom susaMom_ antibiyotik kullandığımda her seferinde mantar oluyorum doktorum probiyotik iç demişti kefir değil o farklı
susaMom_ ikimelekannesi___ Canım biliyorum bu benim 2. Gebeliğim ve kızımı doğumdan sonra kaybettim geçen yıl bu yıl yine hamile kaldığımı öğrendim o kadar yorgunum ki hem bedenen hem ruhen bir an önce bebeğime kavuşmak istiyorum
susaMom_ Annekuzusu123 Cinsel ilişkide ağrı yapıyor öyle yapınca iyice inandım enfeksiyon olduğuna zaten napcaz böyle bilmiyorum bir an önce doğurmak istiyorum sağlıklı bir şekilde
Hnddmr susaMom_ aynı sorunları yaşadım evvel gün gittim fitil verdi onu kullanıyorum rahatlattı biraz
susaMom_ Hnddmr ben biraz geciktim erken gitseydim önünü kesebilirdim de artık olduğu kadar o kadar yoğundum ki bu hafta anca vakit bulabildim gerçekten
Asortikhanim susaMom_ ben öyleyim 😐 Normalde de çok mantar enfeksiyonu geçiren biriyim şu7. Ayımdan bu yana bir arttı sormayın doktoruma sordum fitil verdi 1 haftalık fitildi ama ben onu böle böle kullanıyorum 9. Aya yakınım halen kullanıyorum bugünde kullandım doktorunuza danışın normal demişti beklediğimiz bir şey kasma kendini dedi fitil baya rahatlattı beni alıyorum 5-6 gün kafam rahat en azından benim kronik bu durum
susaMom_ Asortikhanim Canım çok geçmiş olsun ben kolay kolay olmam mantar vs genelde dikkatli davranırım ama gebeliğin enfeksiyona açık olması bir de gebelik terlemesi falan birleşince orası enfeksiyona daha uygun bir ortam oluşturdu kurutma falan uyguluyordum ama evde de duramıyorum şu sıralar ilgilenemedim kendimle 🥹
Asortikhanim susaMom_ benim kronik bekarlığımdan beri bu sorun bar tuvalet temizliğine o kadar özen göstermeme rağmen hep aynı şeyleri yaşıyorum bu havalarda çok azdırıyor benim öyle oldu sıcaklıklarım artmasıyla doktora gittim iyi değilim dedim ama bunu doktorunuza söyleyin tehlikeye yol açar belli olmaz
susaMom_ Asortikhanim Büyük bir ihtimal sürüntü alınır umarım sürüntü sonuçları çıkmadan bir ilaç verir dikkat etmek gerekiyor
Baklavaseverim susaMom_ kese delinmesi olabiliyor ama herkeste değil ben malesef bunu da yaşadım 3 kutu antibiyotikten sonra en son fitil verdi dr geçti hemen hemen tüm hamileler de yaşıyormuş öyle demişti doktorum stres yapmayın
susaMom_ Baklavaseverim Havaların ısınması ve hamilelik terlemem yüzünden olduğunu düşünüyorum bir de dışarda olunca ister istemez tuvalet kullanıyorum belki oralarda olmuştur ama bu hafta nereye gittim naptım unuttum bile yoğunluktan
Baklavaseverim susaMom_ ben de nereden kaptığımı hiç anlayamamıştım oluyor inşAllah kısa zamanda geçer 💞
Ncyncy rummglmz bende bide kum dökme oldu ekstra, sezaryen sancısı beni korkutamaz deyip teselli ediyorum kendimi, sağa sola dönmek, hapşurmak, mk sürmek, birden ays kalkmak çok lüks
Mervegezginci12 ikimelekannesi___ aynen hiç geçmiyor haddi hesabı yok kullandığım fitil krem ilaçların
ikimelekannesi___ Mervegezginci12 napcan bilmiyorum doktor bir ara bana yine geçmezse batikolle vajinal yıkama yaparız demişti o nasıl bişey hiç bilmiyorum ama pek cesaretim yok
Ncyncy susaMom_ işte git doktora demek istiyorum :) çokta kafana takma ben 8 aydır yaşıyorum ama yüksekse önlem alınsın
susaMom_ Ncyncy Canım sistit galiba şuan ki akıntımda neden değişiklik yaptı bilmiyorum daha öncede sistit olmuştum bugün gittim idrarda ki sonuçta enfeksiyon pozitif antibiyotik vs vermedi daha sadece sirkeli suyla yıka dedi sonucu görmeden
susaMom_ Talentedmom Probiyotik alayım canım teşekkür ederim mantar değilim sanırım sürüntü almadı ama idrara göre enfeksiyon pozitif görünüyor