Kizlar pazartesi doktor kontrolüm vardı herşey yolunda dedi. 10+3 haftaligiz. Akşamında akıntımla beraber hafif leke geldi. Başka hastanenin aciline gitmek zorunda kaldım. Alttan muayene etti. Bebeğe baktı. Bebek iyi. Kanama alanı yok enfeksiyonun var dedi. Ama hiçbir ilaç vermedi. 12 hafta olmadan vermek istemiyoruz dedi. O günden beri sürekli olmasa da ara ara aynı şeyi görüyorum. Peceteye geliyor tek seferlik. Başına gelen var mı? Endişe etmeli miyim