Hilalkrmzkn H-a-t-i-c-e bende 18+3 üm hala hissetmiyorum galiba 🥹 kaç gündür dert edip durdum ikinci gebelik ama insan ilk kez yaşıyor gibi heycanlanıp endişe ediyor 🥹🥰
H-a-t-i-c-e Hilalkrmzkn bazen hiç bir şey hissetmiyorum geçtim bebek hareketlerini çok tedirgin oluyorum karnıma dokunuyorum hisseder miyim diye daha erken diyorlar evham yapmamak lazım işte ilk olunca benimde böyle oluyormuş
Nigar_A Benim de 21+3) 2.gebelik olduğu için 18.haftadan itibaren net hissediyorum kızımı) oğlumda 21de başlamıştı.
Mrv60 Pitircigin_annesi şimdilik herşey yolunda ama sıcakla beş etmek imkansız mahvediyor beni tansiyonum düşüyor ve sıcaktan ödem oldum sanırım
Mrv60 Fahriye41 merhaba yaralarınız nasıl durumda ilk gebeliğimde başıma gelmişti gebelik alerjisi denilmişti cildiyeye gitmek için geç kalmış tüm vücuduma yayılmıştı ihmal etmeden cildiye doktoruna gidin derim
Fahriye41 Mrv60 gittim test vermen lazım şehir hastanesinde yada özelde dedi kasidikca kanıyor yara olarak kalıyor ilk başta küçük şiş hâlinde kasiyinca yara haline geliyor
H-a-t-i-c-e Hilalkrmzkn sanırım hissetmedim bende gece uzanırken karnımda değil de serviks bölgemde pıt pıt gibi oldu ama belki de kafamda kurdum bilmiyorum bidaha da yok valla 24 haftaya kadar yolu var diyorlar
Hilalkrmzkn H-a-t-i-c-e az kaldı yarıladık inşallah hissedicez en kısa zamanda:) bekliyoruz bakalım İnsan eminde olamıyo ufak bi pıtı herşey sanıyorum