H-a-t-i-c-e Pitircigin_annesi tam ne zaman hissetmeye başladınız ben 18+2 haftalığım hissedemiyorum ilk gebeliğim bazen telaş yapıyorum ne zaman hissettiniz tam
Fahriye41 Pitircigin_annesi 23+6hala çok az hissediyorum bizimki biraz tembel galiba birde anneler sürekli bacağım kolum vücudum kaşınıyor hep yara içinde kaldı bu durumu yaşayan var mı
minikmucizemm__ Pitircigin_annesi 21+2 hiç sorma bayağı bayağı net hissedebiliyorum tekmelerini filan coook aşırı güzel bir duygu rabbim istiyenlere de nasip etsin 🩷🥰
ABusraaaa Pitircigin_annesi 22 hafta 😔 vakit geçmiyor gibi sanki zorla ittiriliyormus gibi. Sıcaklardan geceleri doğru düzgün uyamıyorum. Ama hareketleri maşallah suanlik iyi. Sonumuz hayır olsun valla sağlıkla kavusalim inşallah 🤲
senem0987 H-a-t-i-c-e aşkım ben de 18+2 deyim öyle net birşekilde hissetmiyorum arada böyle pıt pıt ediyor balık değmesi gibi kelebek çırpma hissi gibi oluyor
Hilalkrmzkn H-a-t-i-c-e bende 18+3 üm hala hissetmiyorum galiba 🥹 kaç gündür dert edip durdum ikinci gebelik ama insan ilk kez yaşıyor gibi heycanlanıp endişe ediyor 🥹🥰
H-a-t-i-c-e Pitircigin_annesi 5 gün bile çok önemli o zaman herkes 17 de hissettim 18 de hissettim yazınca sorun bende mi demiştim 🥹
Sedaolmz Pitircigin_annesi bende 19.5 de hissettim canım bel agrım çok fazla ya neden böyle oldum anlamadım
Sedaolmz Pitircigin_annesi yoo ben hiç iş yapmıyorum valaha yoramam kendimi brnim zaten agrıyo da işte
Pitircigin_annesi Sedaolmz omurların arası genişliyormus öyle yazıyordu internette ondan agrı oluyormus .
Damla-2 Fahriye41 Yara olmadı ama iki gündür benim de biraz tatlı kaşıntım oluyo az su içtim ona bağlıyorum ama çarşamba randevum var tahlil vericem bi karaciğer emzimlerime de baktırıcam onunlada alakası olabiliyomuş
minikmucizemm__ Fahriye41 benimde bacağım kaşınıyor özellikle geceleri soğuk su tutuyorum rahatlıyor biraz
Fahriye41 minikmucizemm__ ayyy soğuk su ile yıkarım gecmez kolonya dökerim fayda etmez gece kaşıntısı şimdi gündüz de başladı sürekli kolumu bacağımı derken yara oldu hep
Mrv60 Fahriye41 merhaba yaralarınız nasıl durumda ilk gebeliğimde başıma gelmişti gebelik alerjisi denilmişti cildiyeye gitmek için geç kalmış tüm vücuduma yayılmıştı ihmal etmeden cildiye doktoruna gidin derim
Ehjfjsjs Pitircigin_annesi 21+1 iz oturduğum yerde çok nadir ama yattığımda artık hissediyorum canım ne yöne yatsam oraya vuruyor zaten 😂