cakirbebek Pitircigin_annesi şu anlık iyi ama.ben bayağı sistim büke kızım var onun tuvalet eğitimiyle uğraşıyoruz bu aralar zorlanıyorum biraz alışveriş ara ara yapıyorum
yldzmrt 21+2 yim bazen hissediyor gibi oluyorum ama bağırsak haraketi mi oğlum mu anlamıyorum net değil hiçbir şey, karnım da çok çıkmadı biraz panik yapıyorum.
meloosss 20+4 deyim bende tam hissetmiyor gibiyim ya da bı gün hissediyor gibi olsam uzun bir süre hissetmiyorum tedirgin oluyorum ilk gebeligim tam ayırt edemiyorum galiba