momycns 9 Mart gözüküyor 8+6 dayım . Çok halsizim ve hem yatıyorum bu normal mi ya kızlar benim gibi olan var mı
momycns fadimebicer Sanki hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor hiçbir şeye enerjim yok mutsuzluk var depresyonda mıyım acaba diye düşünüyorum bazen
fadimebicer momycns aynı şeyleri yaşıyoruz.. Allah yardımcımız olsun gerçekten çok zor geçiyor birde benim 2 tane çocugum daha var onlarla dahada zor oluyor..
momycns fadimebicer Allah sabır versin iki çocukla bide çok zor olur benim ilk gebelik ben bile zorlanıyorum ://
ozlem7090 penbe_karisi martta doğumunuz varsa şimdiden sezeryan olması belli bir durum mu yoksa kendi tercihiniz mi anlayabilmek için soruyorum yanlış anlamayın 🌸
dimpleuser 14 martta gelecek inşallah ,ama doktorla görüşüp 3 Mart benim doğum günümde almasını isteyeceğim
kizinaasikanne nihalanne normal doğum olsaydı Mart’ın ilk haftası olurdu ama sezaryen olduğu için şubat sonu ya da şubatın 3. Haftası olur
Moz mysunshine1 5+4 te duyduk çok şükür ama ultrasonda 6 haftalık çıktı yani duymazsanız endişe etmeyin
nihalanne aryasal3429 kız ne güzel keşke bende uyusam yorgunum ama bende uyku sorunu var uyuyamıyorum hergün 7 de kalkıyom gece 2 de yatıyorum keşke bende uyuyabilsem ama bu huyum tabi çocuk olunca bana avantaj olcak