nihalanne aryasal3429 kız ne güzel keşke bende uyusam yorgunum ama bende uyku sorunu var uyuyamıyorum hergün 7 de kalkıyom gece 2 de yatıyorum keşke bende uyuyabilsem ama bu huyum tabi çocuk olunca bana avantaj olcak
glsmyuceer07 Benim de 9+1 bugün. 9 Mart gözüküyor nasipse 🙏🏻 halsizlik uyku hali iştahsızlık depresyonda gibi bir hal. Bir de çalışıyorum :(