penbe_karisi Solin27 8+5 yok daha doktorumla bu konu hakkında konuşmadik ama Allah nasip ederse Şubat’ın 20 sinden sonra olur büyük ihtimalle sezeryan 🥰🥰🥰
Solin27 penbe_karisi ayy hadi hayırlısı canım hemen hemen beraberiz senle sağlıkla alalım inşallah kucağımıza bebişleri🌸
cmrc pfa inşallah canım kanamam durdu zaten bi saatlik kanama ertesi günde kahverengi lekelenme ardından çok şükür iki gündür tertemiz inşallah bitmiştir her şey yolundadır 🥹🙏
berftkcan 7+2 benimde :) mide bulantısı ve yanması çok fena yaşıyorum. Birde arada tansiyonum düşüyor. Doktorunuzu belirlediniz mi, ben hala araştırıyorum. Doğum paketi fiyatları alıyorum. İstanbul Avrupa yakası için hastane doktor tavsiyesi rica ederim ☺️
Moz nihalanne bugün 5+2 yiz 31 mart görünüyor. Dayısı gibi koç burcu olacak. Erkek kardeşim de çocuğum gibidir mutluyum bu bakımdan :)
1kediannesi1 Benimde mart 12 gösteriyor 8+3 üm bakalım Allah’ın izniyle sağlıkla gelsinler şuan zaman hiç geçmiyor gibi, bakınca tee seneye çok var 🥲🤣