izelaren Şubat sonu mart başı görünüyor annesiyle aynı tarihlerde doğmuş olcak miniğim sağlıkla gelsinler 🌸🌸🌸🌸
iremkzltepe Bayrama denk geliyor gösteriyor 40 ı beklerse ama ben 1 hafta önce olsun istiyorum 39 da ben 11 Mart eşim 16 mart da doğmuş ortada buluşalım dedik😂
melisaemirhan nihalanne 27 mart görünüyor benimde hepimizin bebişleri sağlıkla vaktinde gelsin inşallah 🥹💖
zetabloom penbe_karisi bende sezeryan baktım haftasına 38. Hafta sezeryan için 1-2 mart görünüyor☺️☺️
cmrc pfa merhaba bende de kanama oldu iki gece önce gece bi şey yapmadılar dün sabah doktora gittim progesteron iğne ve fitil verdi onları kullanıyorum kanamam kesildi şimdilik iyiyim
cmrc Bububu merhaba ikiz olduğunu nasıl öğrendiniz ben dün gittim kanama ile bana kese var ama içi boş dedi bi da ki geldiğinden net görünür dedi gebelik kesesi mi bikniyorum dedi siz de nasıl gelişti kaçıncı haftada tam öğrendiniz
penbe_karisi Solin27 8+5 yok daha doktorumla bu konu hakkında konuşmadik ama Allah nasip ederse Şubat’ın 20 sinden sonra olur büyük ihtimalle sezeryan 🥰🥰🥰