1kediannesi1 pfa pfa çok geçmiş olsun İnşallah ilerlemez hamile kalmak stresli kaldıkgan sonrası stresli sağsalim kucağımıza alsak rahatlayacagız
nihalanne zeynepkazgann amin canım benim hepinizi öpüyorum güzel anneler evlatlarımızı sağlıkla kucağımız alalım💗💗
Bububu Benimde mart 19 beklenen tarih gözüküyor. Ama ikiz gebelik 40 haftayı zaten beklemezde mart başına kadar beklerse süper tabi 🤭
cmrc Bububu merhaba ikiz olduğunu nasıl öğrendiniz ben dün gittim kanama ile bana kese var ama içi boş dedi bi da ki geldiğinden net görünür dedi gebelik kesesi mi bikniyorum dedi siz de nasıl gelişti kaçıncı haftada tam öğrendiniz