kbrklc16 nihalanne benimde Mart sonu gibi duruyo bakalim umarım başında olmaz balık burcu olmasınnn sonuna denk gelirse koç olucak
zetabloom penbe_karisi bende sezeryan baktım haftasına 38. Hafta sezeryan için 1-2 mart görünüyor☺️☺️
cansuvet kbrklc16 bence balık harika bir burç. Ben kova burcuyum beni çok geliştirdiğini düşünüyorum yoksa ö küz geldim ö küz giderdim 😂 koç un inadıyla asla uğraşamam
pfa 1kediannesi1 Şimdi de uyandım hafif bir lekelenme olmuş ama acile gidiyorum bakalım ne söylüyecekler
cmrc pfa merhaba bende de kanama oldu iki gece önce gece bi şey yapmadılar dün sabah doktora gittim progesteron iğne ve fitil verdi onları kullanıyorum kanamam kesildi şimdilik iyiyim
pfa 1kediannesi1 Gittim yerleşme olabilir dedi hafif kanama var günde 2 defa progestan yazdı 1 gafta sonra kontrole gel dedi kanaman çok olursa acilden gel dedi
1kediannesi1 pfa pfa çok geçmiş olsun İnşallah ilerlemez hamile kalmak stresli kaldıkgan sonrası stresli sağsalim kucağımıza alsak rahatlayacagız