Benim bir önceki transferimde estrofem kurdeşen çıkartmıştı transfer olunca ilaçta alamadım tedavim olumsuz sonuçlanınca ilaç kullandım ama fayda etmedi kronikleşti başta kullanmadığım için aylar sonra kendiliğinden geçti, şu anda yine kullanıyorum bu sefer alerjiye sebep olmadı çok şükür