FatmaZehra06 günde 4 tane içiyorum. Yaklaşık 1.5 aydır 5. Kutu bitecek bu akşam. Başlarda sırt ağrısı çok yaptı. Ama çabuk geçti. Şuan hamileliğin başındayım aynı şekilde sırt ağrım çok yeni başlıyor. Sanırım başlardaki etki de yalancı hamilelik gibiydi. Ama tabi estrofem etkisi miydi başka ilaçların etkisi miydi bilmiyorum çünkü beraberinde bir çok hormon daha kullandım. Ben tüp bebek için kullandım bu arada