Mucizem_63 ahsenimdeahsenim evet benimde tüp bebek benim kanaama 2 3 peçete dolusu geldi 1 güne kadar leke olarak devam etti kesildi
fgnzc ghostty Aynen 18 Ağustos’ta olacak olmadan bir hafta önce başlayacağım ilaca Siz hangi aşamadasınız
ghostty fgnzc benim de aynısı. Ben de tam reglimden bir hafta önce başladım. Şuan regl oldum. Tahliller için gideceğim hormon değerlerime vs göre iğneye başlayacağız canım.
fgnzc ghostty Bana da doktor öyle söyledi Hakkımızda hayırlısı olsun büyük ihtimalle sen benden önce olacaksın inşallah güzel haberini de alırız hangi şehirde yaşıyorsun
ahsenimdeahsenim Mucizem_63 bende 1 damla kan arkasindan kaherengi leke geliuo.kanama alani falan yok icerde.yatiyorum surekli.oksapari kestigimizde gelmemisti ams.insallah simdide gelmez