Fulyaber Kbra18 canım instagramda Lohusasepeti diye bir sayfa var ben 2 tane lohusa takımı aldım yerleri ol afat güzel ki pamuk yumuşacık alabilirsin.. Hatta beğenmezsen ürünü iade edip paranı alabilme şansın var..
2prenses_masal-oyku Fulyaber ama çok pahalı ya bende baktım bi kaç tanede 90dan başlıyor 300e kadar çıkıyor 🙈
Mirom Normal pijama al canm hem fiyati uygun olur hemde daha sonra giyersin benm ikinci doğumum normal pijama götürdüm evdekilerden lohusa takimi cok pahalı
serdenli Baby_girl bende nerde okuduğmu unuttm ama bi kaç ay önce bu uygulamada birisi söylemişti galiba tutku toptan giyim diye bende yazınca o çıktı epeydir siteye bakıyodum ama ilk kez aldım daha
zeynepbetulonder serdenli ben de şimdi baktım siteye, çamaşırlar çok uygun, şuan 24. Haftadayım, emzirme sütyeni alcam, bedene karar veremiyorum, acaba ilerleyen süreçte artar mı sizce, yoksa şuanki bedenime göre alırsam lohusalıkta da kullanabilir miyim?
Ayazayaz zeynepbetulonder şuan ki bedenin olmaz Canım Doğumdan sonra göğüsler süt doluyor şişiyor yani
serdenli zeynepbetulonder benn o sayfaya ara ara bakıyodum daha önce aynı pijama takımının sabahlıklı olanı 30 du daha erken diye almamıştım sonra baktığmda artmıştı fiyatı😕 ama iç çamaşırlarında çok farklılık olcağını sanmam yinede
zeynepbetulonder Ayazayaz Teşekkür ederim, o zaman Doğuma yakın alayım en iyisi emzirme için olanlarından 😌
Kamelya Kbra18 bence imkanınız varsa suwen mağazasına gidin %70 indirim var 60 tl pijama aldım 30 tl gecelik yine aynı şekilde Sabahlık var bi bakın derim
Duyguxx Kızlar merhaba büyük beden lohusa takımı nerden bulabilirim Doğumdan sonra hastanede giymek için?
Tiredmother İnternetten aldığınız ürünleri şeffaf kargo isteyin kızlar, normalde 30 kuruş fark etmesi gerekiyor yasalarca öyle. Ama eğer sayfa daha üstü bi fark çıkarır ve şeffaf kargo poşetini reddetmeye çalışırsa o sayfa güvenilir değil demektir alışveriş yapmayın yani. Yollayacağı ürünün arkasında olan şeffaf poşetle yollar. Kapıda ödeme vs güvenlik sağlamaz sonuçta kargo poşeti açıldıktan sonra posta görevlisi o poşeti geri alıp götürmüyo. Dikkat edin 🙏🏻