Meryemkpl Lc waikiki de 40 yada50 TL ye aldım ben sağ ve sol göğüs tarafında çıtçıtları var emzirmek için kolay olsun diye ondan aldım
Dmlaysun serdenli cok guzel gelıyolar canım ıcın rahat etsin bı ara iç çamaşır işi yapıyodum toptan ordan alıyodum faturalı falan gayet malları guzel anem 2 senedır pıjama takımını gıyer rengı bıle atmadı
2prenses_masal-oyku Fulyaber valla kuzum zaten o bedeni hamileyken yada doğumdan sonra giycemiz için ucuzunu ve normalini almak daha mantıklı geldi bana
serdenli arkadaşlar ürünlerim ulaştığnda yazmamı isteyenler elime ulaştılar pijemada felan sıkıntı yok sadece bi iç çamaşırı yanlış beden gelmiş 85 girmiştim 95 göndermişler