hivda21 Öncelikle çok çok geçmiş olsun. 2 kez yaşadım yaşadıklarını. İlkinde canlı canlı anestezisiz iğnesiz kürtaj ettiler. İkincisinde bayıltın beni dedim. Çünkü bu öyle bir şey ki her anlamda da canından can gidiyor. Arkadaşım, düşmesini bekleme bir an önce mümkünse tam anestezi ile kürtaj ol. Bir de benimde 2. Gebeliğimde kalp atışı yavaştı buna tıpta fetal bradikardi diyorlar. 2 düşükten sonra doktorum beni genetik araştırmaya gönderdi ama sen şimdiden bir daha aynı acıları yaşamamak için şunları yapmalısın: Düşmesini bekleme, kürtaj olurken kürtaj materyalini de genetiğe göndermek istediğini lütfen belirt. Kürtaj sonrası kendini iyi hisseder hissetmez bir eğitim araştırma hastanesinin genetik birimine randevu al ve kan ver. Yaklaşık 10 tüp kan alıyorlar. Eşin de 4 tüp kadar kan ve sperm testi vermeli. Biz tüm bu süreçlerden geçtik ve sonuç pıhtılaşma çıktı şuan 3. Gebeliğim ve inşallah sorunsuz ilerler, sen de bir an önce iyileşir ve tekrar gebe olursun🙏🙏